ainelvee.blogspot.com :)

Thursday 12 July 2012

Practical :)

Assalamualaikkum w.b.t

Pejam celik pejam celik dah masuk hari keempat aku start practical. Haihh sekejapnyee wei. Bak kata omputih 'Time is running out' :) muehehhee. Ingat nak update blog masa first day harituu tapi tak sempat laa. Sebab penatt gilaa weyy. Memang balik balik terus tido jea. hihihi. Masa first first lapor diri agak bosangg sedikit sebab kena tunggu lama then dah tunggu lama terus pulak kena buad keja. Aiyakkkk. Gua dah laa mengantuk bai. Dengan aircond yang tah bape suhu diaa. Kalau bawak bantal+tilam+selimut memang molek laa dapat tido sedap sejuk sejuk. HAHAHA. Tapak tangan aku sampai pucat sebab sejuk sangatt. Tapi Alhamdulillah so far sampai hari khamis neh staf staf PPK MANJUNG SELATAN memang sempoi habis. Sporting habis habaq ang! :DD Aku bersyukur laa dapat company yang okayy so tak payah pening pening lalat nak tukar tukar tempat LI. Kalau bab tukar tukar neh lagi laa susah procedure diaa. So better stay jea kan. heee. I'm gonna end here. Wish me luck utk habiskan practical yg bermula dari 9 JULAI 2012-7 DISEMBER 2012(: #PUO i miss you so much! Tunggu sem5 nanti gua kembali ke sana okengg. hihi