ainelvee.blogspot.com :)

Saturday 30 June 2012

Along Wedding :)

Assalamualaikkum w.b.t

Dah lama actually aku tak update blog. Tetiba hari ni nak update pulak. hehe. 9 June 2012 yang lepas adalah wedding abang aku yang sulung so aku nak upload sikit gambar2 time wedding abang aku tuu. Maybee i'm too late to update this picture. ngeee. Nahhh, korang tengok laa :) muehehe

                                                          
                                                    Angah and Along (:            

                                                            
                                        Our big family <3          

                                                              
                                          Cousins :DD  

                                                              
         Aien with my bradoo =) *sorry brado gua dah Taken* hikkhikk

                                                              
           Biasa lahh gua mesti nak bergambar dengan pengantin. xD